|
Post by Kalla Hawk on Oct 9, 2010 22:16:50 GMT -5
promotion and preservation of the Quarter Horse is our ultimate goalASQHR Autumn Harvest In-Hand Classic 2010 All competitors MUST be: Quarter Horse Quarab [Arabian X Quarter Horse] Appendix Quarter Horse [Quarter Horse X Thoroughbred] Quarter Pony Or a realistic cross of 50%+ Quarter Horse
ASQHR will NOT accept horses with any Paint markings whatsoever, or spotted Appaloosa patterns. The only spotted/patterned horses accepted will enter "Other QH Cross at Halter" ONLY.
HORSES ENTERING THIS SHOW DO NOT CURRENTLY COMPETE UNDER-SADDLE - ANYWHERE. Retired horses & broodmares & prospects may enter the halter classes.
Ensure there are spaces between each class when you are entering. This show will run when satisfactory entries have accumulated. ASQHR points will be awarded for Top Tens and show titles.
CLASSLIST (includes staff entries):
Filly at Halter RS Shez Dun Lucky-Serenity Stables RFR Clair de Lune-Serenity Stables
Colt at Halter Inspired Asset-Serenity Stables Sparkin Sysco-Serenity Stables
Mare at Halter Bells Super San FS – Star Avenue Itza Wild Ride - FreeSpirit QH Estate Skippity Do Da - FreeSpirit QH Estate Lady's Conclusive Buck - FreeSpirit QH Estate
Stallion at Halter BE Dry Doc's Echo – Star Avenue Radical Invitation - FreeSpirit QH Estate Agent Black Fox - FreeSpirit QH Estate Chargen Fella - FreeSpirit QH Estate Mr Page Boy - FreeSpirit QH Estate
Broodmare at Halter Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate
Retired Horse at Halter Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate
Quarab at Halter [Arabian X Quarter Horse] Munhia Avenue – Star Avenue Star Alliance C – Star Avenue Muhu – Star Avenue Thee West D – Star Avenue Condola – Star Avenue Gintchinira – Star Avenue Olympos VR - Nur Arabians
Appendix at Halter [Quarter Horse X Thoroughbred]
Other QH Cross at Halter
Open Gender at Halter Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Radical Invitation - FreeSpirit QH Estate Agent Black Fox - FreeSpirit QH Estate Chargen Fella - FreeSpirit QH Estate Itza Wild Ride - FreeSpirit QH Estate Skippity Do Da - FreeSpirit QH Estate Mr Page Boy - FreeSpirit QH Estate Lady's Conclusive Buck - FreeSpirit QH Estate
Bay/Brown at Halter Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Radical Invitation - FreeSpirit QH Estate
Black at Halter Agent Black Fox - FreeSpirit QH Estate
Chestnut/Sorrel at Halter Mr Page Boy - FreeSpirit QH Estate Olympos VR - Nur Arabians
Palomino at Halter Chargen Fella - FreeSpirit QH Estate Skippity Do Da - FreeSpirit QH Estate
Cremello/Perlino at Halter
Buckskin/Dun at Halter Bells Super San FS – Star Avenue Lady's Conclusive Buck - FreeSpirit QH Estate Sparkin Sysco-Serenity Stables RS Shez Dun Lucky-Serenity Stables Inspired Asset- Serenity Stables
Grey/White at Halter Itza Wild Ride - FreeSpirit QH Estate
Roan at Halter BE Dry Doc's Echo – Star Avenue
Grullo/Other at Halter
Sire with Foal (foal is 3 or under)
Sire with Aged Get (foal is 4 or older)
Dam with Foal (foal is 3 or under)
Dam with Aged Get (foal is 4 or older)
Filly at Liberty
Colt at Liberty
Mare at Liberty Itza Wild Ride - FreeSpirit QH Estate Skippity Do Da - FreeSpirit QH Estate Lady's Conclusive Buck - FreeSpirit QH Estate
Stallion at Liberty Radical Invitation - FreeSpirit QH Estate Agent Black Fox - FreeSpirit QH Estate Chargen Fella - FreeSpirit QH Estate Mr Page Boy - FreeSpirit QH Estate
Broodmare at Liberty Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate
Retired Horse at Liberty Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate
Quarab at Liberty [Arabian X Quarter Horse] Olympos VR - Nur Arabians
Appendix at Liberty [Quarter Horse X Thoroughbred]
Other QH Cross at Liberty
Open Gender at Liberty Itza Wild Ride - FreeSpirit QH Estate Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Radical Invitation - FreeSpirit QH Estate Agent Black Fox - FreeSpirit QH Estate Chargen Fella - FreeSpirit QH Estate Skippity Do Da - FreeSpirit QH Estate Mr Page Boy - FreeSpirit QH Estate Lady's Conclusive Buck - FreeSpirit QH Estate
.
|
|
|
Post by Kalla Hawk on Oct 10, 2010 22:28:56 GMT -5
Filly at Halter RS Shez Dun Lucky-Serenity Stables RFR Clair de Lune-Serenity Stables
Mare at Halter Bells Super San FS – Star Avenue Itza Wild Ride - FreeSpirit QH Estate Skippity Do Da - FreeSpirit QH Estate Lady's Conclusive Buck - FreeSpirit QH Estate
Stallion at Halter BE Dry Doc's Echo – Star Avenue Radical Invitation - FreeSpirit QH Estate Agent Black Fox - FreeSpirit QH Estate Chargen Fella - FreeSpirit QH Estate Mr Page Boy - FreeSpirit QH Estate Sho Stopper - Hawk Ridge Sox Em Biankus - Hawk Ridge
Broodmare at Halter Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Ambrozia - Hawk Ridge Kiran - Hawk Ridge Doc's Grenadine - Hawk Ridge Fire Onda Moon - Hawk Ridge Blackjet - Hawk Ridge Rev That Sho - Hawk Ridge RFR Coosa San Moon - Hawk Ridge Polygraphical - Hawk Ridge Already Dun It - Hawk Ridge
Retired Horse at Halter Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Kiran - Hawk Ridge Fire Onda Moon - Hawk Ridge Blackjet - Hawk Ridge RFR Coosa San Moon - Hawk Ridge Polygraphical - Hawk Ridge Already Dun It - Hawk Ridge
Quarab at Halter [Arabian X Quarter Horse] Munhia Avenue – Star Avenue Star Alliance C – Star Avenue Muhu – Star Avenue Thee West D – Star Avenue Condola – Star Avenue Gintchinira – Star Avenue Olympos VR - Nur Arabians Ambrozia - Hawk Ridge
Other QH Cross at Halter
Open Gender at Halter Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Radical Invitation - FreeSpirit QH Estate Agent Black Fox - FreeSpirit QH Estate Chargen Fella - FreeSpirit QH Estate Itza Wild Ride - FreeSpirit QH Estate Skippity Do Da - FreeSpirit QH Estate Mr Page Boy - FreeSpirit QH Estate Lady's Conclusive Buck - FreeSpirit QH Estate Ambrozia - Hawk Ridge Kiran - Hawk Ridge Doc's Grenadine - Hawk Ridge Fire Onda Moon - Hawk Ridge Blackjet - Hawk Ridge Rev That Sho - Hawk Ridge RFR Coosa San Moon - Hawk Ridge Polygraphical - Hawk Ridge Already Dun It - Hawk Ridge Sho Stopper - Hawk Ridge Sox Em Biankus - Hawk Ridge
Bay/Brown at Halter Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Radical Invitation - FreeSpirit QH Estate RFR Coosa San Moon - Hawk Ridge Sho Stopper - Hawk Ridge
Black at Halter Agent Black Fox - FreeSpirit QH Estate Blackjet - Hawk Ridge Rev That Sho - Hawk Ridge
Chestnut/Sorrel at Halter Mr Page Boy - FreeSpirit QH Estate Olympos VR - Nur Arabians
Palomino at Halter Chargen Fella - FreeSpirit QH Estate Skippity Do Da - FreeSpirit QH Estate Polygraphical - Hawk Ridge Fire Onda Moon - Hawk Ridge
Buckskin/Dun at Halter Bells Super San FS – Star Avenue Lady's Conclusive Buck - FreeSpirit QH Estate Sparkin Sysco-Serenity Stables RS Shez Dun Lucky-Serenity Stables Inspired Asset- Serenity Stables Already Dun It - Hawk Ridge Kiran - Hawk Ridge
Roan at Halter BE Dry Doc's Echo – Star Avenue Doc's Grenadine - Hawk Ridge Sox Em Biankus - Hawk Ridge
Grullo/Other at Halter Ambrozia - Hawk Ridge
Sire with Aged Get (foal is 4 or older) Sho Stopper* w/ Rev That Sho - Hawk Ridge
Dam with Aged Get (foal is 4 or older) Already Dun It w/ Already Remedy - Hawk Ridge RFR Coosa San Moon w/ RFR Nu Bar Doc - Hawk Ridge
Filly at Liberty
Colt at Liberty
Mare at Liberty Itza Wild Ride - FreeSpirit QH Estate Skippity Do Da - FreeSpirit QH Estate Lady's Conclusive Buck - FreeSpirit QH Estate
Stallion at Liberty Radical Invitation - FreeSpirit QH Estate Agent Black Fox - FreeSpirit QH Estate Chargen Fella - FreeSpirit QH Estate Mr Page Boy - FreeSpirit QH Estate Sho Stopper - Hawk Ridge Sox Em Biankus - Hawk Ridge
Broodmare at Liberty Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Ambrozia - Hawk Ridge Kiran - Hawk Ridge Doc's Grenadine - Hawk Ridge Fire Onda Moon - Hawk Ridge Blackjet - Hawk Ridge Rev That Sho - Hawk Ridge RFR Coosa San Moon - Hawk Ridge Polygraphical - Hawk Ridge Already Dun It - Hawk Ridge
Retired Horse at Liberty Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Kiran - Hawk Ridge Fire Onda Moon - Hawk Ridge Blackjet - Hawk Ridge RFR Coosa San Moon - Hawk Ridge Polygraphical - Hawk Ridge Already Dun It - Hawk Ridge
Quarab at Liberty [Arabian X Quarter Horse] Olympos VR - Nur Arabians Ambrozia - Hawk Ridge
Open Gender at Liberty Itza Wild Ride - FreeSpirit QH Estate Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Radical Invitation - FreeSpirit QH Estate Agent Black Fox - FreeSpirit QH Estate Chargen Fella - FreeSpirit QH Estate Skippity Do Da - FreeSpirit QH Estate Mr Page Boy - FreeSpirit QH Estate Lady's Conclusive Buck - FreeSpirit QH Estate Ambrozia - Hawk Ridge Kiran - Hawk Ridge Doc's Grenadine - Hawk Ridge Fire Onda Moon - Hawk Ridge Blackjet - Hawk Ridge Rev That Sho - Hawk Ridge RFR Coosa San Moon - Hawk Ridge Polygraphical - Hawk Ridge Already Dun It - Hawk Ridge Sho Stopper - Hawk Ridge Sox Em Biankus - Hawk Ridge
|
|
|
Post by Lin Ryder on Oct 12, 2010 3:53:37 GMT -5
Filly at Halter RS Shez Dun Lucky-Serenity Stables RFR Clair de Lune-Serenity Stables HPS My Funny Valentine - Hidden Paradise Stables
Mare at Halter Bells Super San FS – Star Avenue Itza Wild Ride - FreeSpirit QH Estate Skippity Do Da - FreeSpirit QH Estate Lady's Conclusive Buck - FreeSpirit QH Estate Miss Boston Cream - Hidden Paradise Stables Clues 'Bout The Fellas - Hidden Paradise Stables
Stallion at Halter BE Dry Doc's Echo – Star Avenue Radical Invitation - FreeSpirit QH Estate Agent Black Fox - FreeSpirit QH Estate Chargen Fella - FreeSpirit QH Estate Mr Page Boy - FreeSpirit QH Estate Sho Stopper - Hawk Ridge Sox Em Biankus - Hawk Ridge Kid Reed - Hidden Paradise Stables Champagne Super Star - Hidden Paradise Stables
Broodmare at Halter Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Ambrozia - Hawk Ridge Kiran - Hawk Ridge Doc's Grenadine - Hawk Ridge Fire Onda Moon - Hawk Ridge Blackjet - Hawk Ridge Rev That Sho - Hawk Ridge RFR Coosa San Moon - Hawk Ridge Polygraphical - Hawk Ridge Already Dun It - Hawk Ridge
Retired Horse at Halter Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Kiran - Hawk Ridge Fire Onda Moon - Hawk Ridge Blackjet - Hawk Ridge RFR Coosa San Moon - Hawk Ridge Polygraphical - Hawk Ridge Already Dun It - Hawk Ridge
Quarab at Halter [Arabian X Quarter Horse] Munhia Avenue – Star Avenue Star Alliance C – Star Avenue Muhu – Star Avenue Thee West D – Star Avenue Condola – Star Avenue Gintchinira – Star Avenue Olympos VR - Nur Arabians Ambrozia - Hawk Ridge
Other QH Cross at Halter
Open Gender at Halter Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Radical Invitation - FreeSpirit QH Estate Agent Black Fox - FreeSpirit QH Estate Chargen Fella - FreeSpirit QH Estate Itza Wild Ride - FreeSpirit QH Estate Skippity Do Da - FreeSpirit QH Estate Mr Page Boy - FreeSpirit QH Estate Lady's Conclusive Buck - FreeSpirit QH Estate Ambrozia - Hawk Ridge Kiran - Hawk Ridge Doc's Grenadine - Hawk Ridge Fire Onda Moon - Hawk Ridge Blackjet - Hawk Ridge Rev That Sho - Hawk Ridge RFR Coosa San Moon - Hawk Ridge Polygraphical - Hawk Ridge Already Dun It - Hawk Ridge Sho Stopper - Hawk Ridge Sox Em Biankus - Hawk Ridge Kid Reed - Hidden Paradise Stables Champagne Super Star - Hidden Paradise Stables HPS My Funny Valentine - Hidden Paradise Stables Clues 'Bout The Fellas - Hidden Paradise Stables Miss Boston Cream - Hidden Paradise Stables
Bay/Brown at Halter Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Radical Invitation - FreeSpirit QH Estate RFR Coosa San Moon - Hawk Ridge Sho Stopper - Hawk Ridge Kid Reed - Hidden Paradise Stables
Black at Halter Agent Black Fox - FreeSpirit QH Estate Blackjet - Hawk Ridge Rev That Sho - Hawk Ridge
Palomino at Halter Chargen Fella - FreeSpirit QH Estate Skippity Do Da - FreeSpirit QH Estate Polygraphical - Hawk Ridge Fire Onda Moon - Hawk Ridge Miss Boston Cream - Hidden Paradise Stables Clues 'Bout The Fellas - Hidden Paradise Stables
Buckskin/Dun at Halter Bells Super San FS – Star Avenue Lady's Conclusive Buck - FreeSpirit QH Estate Sparkin Sysco-Serenity Stables RS Shez Dun Lucky-Serenity Stables Inspired Asset- Serenity Stables Already Dun It - Hawk Ridge Kiran - Hawk Ridge HPS My Funny Valentine - Hidden Paradise Stables
Roan at Halter BE Dry Doc's Echo – Star Avenue Doc's Grenadine - Hawk Ridge Sox Em Biankus - Hawk Ridge
Grullo/Other at Halter Ambrozia - Hawk Ridge Champagne Super Star - Hidden Paradise Stables
Sire with Aged Get (foal is 4 or older) Sho Stopper* w/ Rev That Sho - Hawk Ridge
Dam with Aged Get (foal is 4 or older) Already Dun It w/ Already Remedy - Hawk Ridge RFR Coosa San Moon w/ RFR Nu Bar Doc - Hawk Ridge
Filly at Liberty HPS My Funny Valentine - Hidden Paradise Stables
Colt at Liberty
Mare at Liberty Itza Wild Ride - FreeSpirit QH Estate Skippity Do Da - FreeSpirit QH Estate Lady's Conclusive Buck - FreeSpirit QH Estate Miss Boston Cream - Hidden Paradise Stables Clues 'Bout The Fellas - Hidden Paradise Stables
Stallion at Liberty Radical Invitation - FreeSpirit QH Estate Agent Black Fox - FreeSpirit QH Estate Chargen Fella - FreeSpirit QH Estate Mr Page Boy - FreeSpirit QH Estate Sho Stopper - Hawk Ridge Sox Em Biankus - Hawk Ridge Champagne Super Star - Hidden Paradise Stables Kid Reed - Hidden Paradise Stables
Broodmare at Liberty Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Ambrozia - Hawk Ridge Kiran - Hawk Ridge Doc's Grenadine - Hawk Ridge Fire Onda Moon - Hawk Ridge Blackjet - Hawk Ridge Rev That Sho - Hawk Ridge RFR Coosa San Moon - Hawk Ridge Polygraphical - Hawk Ridge Already Dun It - Hawk Ridge
Retired Horse at Liberty Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Kiran - Hawk Ridge Fire Onda Moon - Hawk Ridge Blackjet - Hawk Ridge RFR Coosa San Moon - Hawk Ridge Polygraphical - Hawk Ridge Already Dun It - Hawk Ridge
Quarab at Liberty [Arabian X Quarter Horse] Olympos VR - Nur Arabians Ambrozia - Hawk Ridge
Open Gender at Liberty Itza Wild Ride - FreeSpirit QH Estate Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Radical Invitation - FreeSpirit QH Estate Agent Black Fox - FreeSpirit QH Estate Chargen Fella - FreeSpirit QH Estate Skippity Do Da - FreeSpirit QH Estate Mr Page Boy - FreeSpirit QH Estate Lady's Conclusive Buck - FreeSpirit QH Estate Ambrozia - Hawk Ridge Kiran - Hawk Ridge Doc's Grenadine - Hawk Ridge Fire Onda Moon - Hawk Ridge Blackjet - Hawk Ridge Rev That Sho - Hawk Ridge RFR Coosa San Moon - Hawk Ridge Polygraphical - Hawk Ridge Already Dun It - Hawk Ridge Sho Stopper - Hawk Ridge Sox Em Biankus - Hawk Ridge Kid Reed - Hidden Paradise Stables Champagne Super Star - Hidden Paradise Stables HPS My Funny Valentine - Hidden Paradise Stables Miss Boston Cream - Hidden Paradise Stables Clues 'Bout The Fellas - Hidden Paradise Stables
|
|
|
Post by kaimelstable on Oct 16, 2010 10:26:26 GMT -5
Filly at Halter RS Shez Dun Lucky-Serenity Stables RFR Clair de Lune-Serenity Stables HPS My Funny Valentine - Hidden Paradise Stables RS Must Be Dreamin - Kaimel Stable KS Delilah - Kaimel Stable
Colt at Halter Inspired Asset-Serenity Stables Sparkin Sysco-Serenity Stables RS Hez Heavens Dun - Kaimel Stable KS Talk Big - Kaimel Stable KS Heza Hazard - Kaimel Stable KS Kinda Rugged - Kaimel Stable S Whiz To Open - Kaimel Stable
Mare at Halter Bells Super San FS – Star Avenue Itza Wild Ride - FreeSpirit QH Estate Skippity Do Da - FreeSpirit QH Estate Lady's Conclusive Buck - FreeSpirit QH Estate Miss Boston Cream - Hidden Paradise Stables Clues 'Bout The Fellas - Hidden Paradise Stables Water Lilly - Kaimel Stable Flying High - Kaimel Stable
Stallion at Halter BE Dry Doc's Echo – Star Avenue Radical Invitation - FreeSpirit QH Estate Agent Black Fox - FreeSpirit QH Estate Chargen Fella - FreeSpirit QH Estate Mr Page Boy - FreeSpirit QH Estate Sho Stopper - Hawk Ridge Sox Em Biankus - Hawk Ridge Kid Reed - Hidden Paradise Stables Champagne Super Star - Hidden Paradise Stables Some Kinda Reckless - Kaimel Stable
Broodmare at Halter Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Ambrozia - Hawk Ridge Kiran - Hawk Ridge Doc's Grenadine - Hawk Ridge Fire Onda Moon - Hawk Ridge Blackjet - Hawk Ridge Rev That Sho - Hawk Ridge RFR Coosa San Moon - Hawk Ridge Polygraphical - Hawk Ridge Already Dun It - Hawk Ridge Sierra Skip - Kaimel Stable Lightnin Storm - Kaimel Stable Emma - Kaimel Stable Hollywood - Kaimel Stable Jazz It Up - Kaimel Stable Leos Star Lady - Kaimel Stable Sheza Bit Golden - Kaimel Stable Vanity Fair - Kaimel Stable Yankee Doodle - Kaimel Stable
Retired Horse at Halter Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Kiran - Hawk Ridge Fire Onda Moon - Hawk Ridge Blackjet - Hawk Ridge RFR Coosa San Moon - Hawk Ridge Polygraphical - Hawk Ridge Already Dun It - Hawk Ridge Some Kinda Reckless - Kaimel Stable
Other QH Cross at Halter
Open Gender at Halter Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Radical Invitation - FreeSpirit QH Estate Agent Black Fox - FreeSpirit QH Estate Chargen Fella - FreeSpirit QH Estate Itza Wild Ride - FreeSpirit QH Estate Skippity Do Da - FreeSpirit QH Estate Mr Page Boy - FreeSpirit QH Estate Lady's Conclusive Buck - FreeSpirit QH Estate Ambrozia - Hawk Ridge Kiran - Hawk Ridge Doc's Grenadine - Hawk Ridge Fire Onda Moon - Hawk Ridge Blackjet - Hawk Ridge Rev That Sho - Hawk Ridge RFR Coosa San Moon - Hawk Ridge Polygraphical - Hawk Ridge Already Dun It - Hawk Ridge Sho Stopper - Hawk Ridge Sox Em Biankus - Hawk Ridge Kid Reed - Hidden Paradise Stables Champagne Super Star - Hidden Paradise Stables HPS My Funny Valentine - Hidden Paradise Stables Clues 'Bout The Fellas - Hidden Paradise Stables Miss Boston Cream - Hidden Paradise Stables KS Kinda Rugged - Kaimel Stable KS Heza Hazard - Kaimel Stable KS Talk Big - Kaimel Stable RS Hez Heavens Dun - Kaimel Stable KS Delilah - Kaimel Stable RS Must Be Dreamin - Kaimel Stable S Whiz To Open - Kaimel Stable Some Kinda Reckless - Kaimel Stable
Bay/Brown at Halter Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Radical Invitation - FreeSpirit QH Estate RFR Coosa San Moon - Hawk Ridge Sho Stopper - Hawk Ridge Kid Reed - Hidden Paradise Stables
Black at Halter Agent Black Fox - FreeSpirit QH Estate Blackjet - Hawk Ridge Rev That Sho - Hawk Ridge Jazz It Up - Kaimel Stable
Chestnut/Sorrel at Halter Mr Page Boy - FreeSpirit QH Estate Olympos VR - Nur Arabians RS Must Be Dreamin - Kaimel Stable KS Delilah - Kaimel Stable Emma - Kaimel Stable Leos Star Lady - Kaimel Stable Flying High - Kaimel Stable
Palomino at Halter Chargen Fella - FreeSpirit QH Estate Skippity Do Da - FreeSpirit QH Estate Polygraphical - Hawk Ridge Fire Onda Moon - Hawk Ridge Miss Boston Cream - Hidden Paradise Stables Clues 'Bout The Fellas - Hidden Paradise Stables Sierra Skip - Kaimel Stable Yankee Doodle - Kaimel Stable Water Lilly - Kaimel Stable
Cremello/Perlino at Halter KS Heza Hazard - Kaimel Stable Sheza Bit Golden - Kaimel Stable
Buckskin/Dun at Halter Bells Super San FS – Star Avenue Lady's Conclusive Buck - FreeSpirit QH Estate Sparkin Sysco-Serenity Stables RS Shez Dun Lucky-Serenity Stables Inspired Asset- Serenity Stables Already Dun It - Hawk Ridge Kiran - Hawk Ridge HPS My Funny Valentine - Hidden Paradise Stables RS Hez Heavens Dun - Kaimel Stable
Grey/White at Halter Itza Wild Ride - FreeSpirit QH Estate KS Kinda Rugged - Kaimel Stable Some Kinda Reckless - Kaimel Stable
Roan at Halter BE Dry Doc's Echo – Star Avenue Doc's Grenadine - Hawk Ridge Sox Em Biankus - Hawk Ridge Leos Star Lady - Kaimel Stable Flying High - Kaimel Stable
Grullo/Other at Halter Ambrozia - Hawk Ridge Champagne Super Star - Hidden Paradise Stables KS Talk Big - Kaimel Stable Lightnin Storm - Kaimel Stable Hollywood - Kaimel Stable Vanity Fair - Kaimel Stable S Whiz To Open - Kaimel Stable
Sire with Foal (foal is 3 or under) Some Kinda Reckless w/ KS Kinda Rugged - Kaimel Stable
Dam with Foal (foal is 3 or under) Yankee Doodle w/ KS Delilah - Kaimel Stable Lightnin Storm w/ KS Talk Big - Kaimel Stable Sheza Bit Golden w/ KS Heza Hazard - Kaimel Stable Leos Star Lady w/ KS Kinda Rugged - Kaimel Stable
Filly at Liberty HPS My Funny Valentine - Hidden Paradise Stables RS Must Be Dreamin - Kaimel Stable KS Delilah - Kaimel Stable
Colt at Liberty KS Kinda Rugged - Kaimel Stable KS Heza Hazard - Kaimel Stable KS Talk Big - Kaimel Stable RS Hez Heavens Dun - Kaimel Stable
Mare at Liberty Itza Wild Ride - FreeSpirit QH Estate Skippity Do Da - FreeSpirit QH Estate Lady's Conclusive Buck - FreeSpirit QH Estate Miss Boston Cream - Hidden Paradise Stables Clues 'Bout The Fellas - Hidden Paradise Stables
Stallion at Liberty Radical Invitation - FreeSpirit QH Estate Agent Black Fox - FreeSpirit QH Estate Chargen Fella - FreeSpirit QH Estate Mr Page Boy - FreeSpirit QH Estate Sho Stopper - Hawk Ridge Sox Em Biankus - Hawk Ridge Champagne Super Star - Hidden Paradise Stables Kid Reed - Hidden Paradise Stables
Open Gender at Liberty Itza Wild Ride - FreeSpirit QH Estate Heavenly Dreams Of Mine - FreeSpirit QH Estate Radical Invitation - FreeSpirit QH Estate Agent Black Fox - FreeSpirit QH Estate Chargen Fella - FreeSpirit QH Estate Skippity Do Da - FreeSpirit QH Estate Mr Page Boy - FreeSpirit QH Estate Lady's Conclusive Buck - FreeSpirit QH Estate Ambrozia - Hawk Ridge Kiran - Hawk Ridge Doc's Grenadine - Hawk Ridge Fire Onda Moon - Hawk Ridge Blackjet - Hawk Ridge Rev That Sho - Hawk Ridge RFR Coosa San Moon - Hawk Ridge Polygraphical - Hawk Ridge Already Dun It - Hawk Ridge Sho Stopper - Hawk Ridge Sox Em Biankus - Hawk Ridge Kid Reed - Hidden Paradise Stables Champagne Super Star - Hidden Paradise Stables HPS My Funny Valentine - Hidden Paradise Stables Miss Boston Cream - Hidden Paradise Stables Clues 'Bout The Fellas - Hidden Paradise Stables KS Kinda Rugged - Kaimel Stable KS Heza Hazard - Kaimel Stable KS Talk Big - Kaimel Stable RS Hez Heavens Dun - Kaimel Stable RS Must Be Dreamin - Kaimel Stable KS Delilah - Kaimel Stable
|
|